De winter is weer aangebroken! Het is de gezelligste tijd van het jaar. Koude temperaturen, ijs en sneeuw zijn allemaal typische kenmerken van de winter. Helaas hebben we in Nederland niet altijd genoeg sneeuw om op te skiën of te snowboarden. Maar wat is er nu lekkerder dan op wintersport gaan? Het is een geweldige manier om actief te zijn en om te genieten van de buitenlucht. Als je een hond hebt, hoeft dat geen probleem te zijn. Je kunt hem gewoon meenemen op wintersportvakantie!